AV-1

FÅ ET SUNDHEDSTJEK OG EN SUNDHEDSPROFIL

Dit helbred er dit største aktiv, og det er almindelig sund fornuft at få et lægeligt sundhedseftersyn fra tid til anden. Hos Team Clinic tilbyder vi fysisk sundhedstjek og medicinsk diagnosticering, blodprøvetagning samt behandling af almindelige sygdomme. Med udgangspunkt i en samtale omkring dine behov og din livsstil bliver vi i stand til at rådgive dig konkret og helhedsorienteret. Desuden tilbyder vi at oprette en løbende sundhedsprofil, som sætter fokus på specifikke indsatsområder, behandlingsforløb og livsstilsændringer.

En personlig relation

Vi lægger vægt på en personlig og løbende kontakt mellem samme læge, behandlere og patient – hos os bliver ingen kastebold i et upersonligt system. Vi er i stand til at tilbyde dig en helhedsorienteret og individuel behandling baseret på både vestlig og alternativ tilgang.

traditonel_kinesisk_medicin_intro

ALTERNATIV BEHANDLING BASERET PÅ KINESISK TRADITION

Alternativ medicin og behandling er et vigtigt supplement til vestlig medicin og sædvanligvis mere effektivt ved behandling af kroniske sygdomme og lidelser. Hos Team Clinic er den alternative tilgang primært baseret på traditionel kinesisk medicin, herunder massage, akupunktur og fysioterapi. Ved sygdomme som allergi, kroniske smerter, autoimmunsygdomme mv., hvor vestlig medicin ingen effekt har haft, vil traditionel kinesisk medicin være et godt supplement, og der vil ofte opnås større resultater med behandlingen – samtidig med at livskvaliteten øges.

En holistisk tilgang til den enkelte patientAM-1

Traditionel kinesisk medicin er en medicinsk videnskab, der har været anvendt i Kina i mere end 5000 år. I den lange kamp for at udvikle effektiv behandling af menneskelige sygdomme bidrager traditionel kinesisk medicin med store mængder klinisk erfaring -  især inden for de kroniske sygdomme, som vestlig medicin ofte ikke har løsninger på. Hos Team Clinic er vi som et af de få lægehuse i landet opmærksomme på, at en holistisk tilgang der kombinerer traditionel kinesisk og vestlig medicin vil give den enkelte patient mere virksom lindring og behandling.

Speciallæge Zhijun Song

Dansk og kinesisk uddannet læge med lang erfaring i behandling af infektioner i luftveje, urinveje, fordøjelsessystemet, uorgenitalsystemet, hudinfektioner, biofilminfektioner mv.

Bestil en konsultation om medicin eller alternativ medicin